OK
kimidaro

پیام مدیرعامل شرکت کیمیدارو به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان حماسه‌ای عظیم و رویدادی ماندگار در تاریخ معاصر جهان، نمایانگر فداکاری‌ها و بصیرت ملتی آگاه، مقاوم و شکست‌ناپذیر در پیروی از رهبری حضرت روح الله(ره) است. انقلابی که از بطن جامعه برخاست و قدرتمندانه با ورود به چهل و ششمین سال از حیات خود همچنان با اقتدار و عزت در صحنه‌ی جهانی خودنمایی می‌کند.

یاری پروردگار بزرگ و پایمردی جانانه مردم در این مسیر پر فراز و نشیب باعث شد که امروز، با وجودی که ایران بیش از هر زمان دیگری تحت تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، با غیرت و دانش متخصصان این سرزمین گام‌های موثری در عرصههای اجتماعی، فرهنگی و علمی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود و نتایج و دستاوردهای ارزشمندی حاصل شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاویدان انقلاب اسلامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم میهنان ارجمند، مشتریان، سهامداران و کارکنان شرکت تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم اقتدار ایران عزیز را در همه عرصه‌های داخلی و بین المللی از خداوند منان مسالت دارم.

محمدرضا نیک‌بخت

مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره


1402/11/15

Bookmark and Share   شماره خبر :3110 تعداد بازدید :424

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload